راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره ماشین
نوشته شده توسط : سفرآلامو

راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشین

، یک پلت فرم همکار به هم برای به اشتراک گذاری لوکس لوکس، اعلام کرده است رسما راه اندازی خود را. از طریق برنامه تلفن همراه و وب سایت خود، راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشینفراهم می کند اعضای با مجموعه ای از وسایل نقلیه لوکس از طریق بازار محلی خود را. صاحبان اجاره ماشین در گیلانوسیله نقلیه می توانند وسایل نقلیه خود را به صورت اجاره ای فهرست کنند.


راه اندازی ابتدا در فلوریدای جنوبی با اتومبیل های عجیب  اجاره ماشین در شیرازو غریب – از مارک های مانند بنتلی، فراری، لامبورگینی و رنج روور – راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشینبه زودی در سراسر کشور گسترش خواهد داد به همچنین شامل ویلا، قایق ها، و جت های خصوصی.

به عنوان بنیان گذاران شرکت از شیوه زندگی بی خیال، عجیب و غریب کرایه اتومبیل و دربان لوکس خدمات مستقر در میامی، تاسیس در سال 1999، آنتونی و گری ماروتا متوجه یک خلاء در بازار اجاره لوکس. دارایی های خالی مالکیت ها هزینه های زیادی را متحمل شدند و اجاره دهندگان مسیری روشن برای به دست آوردن وسایل نقلیه لوکس نداشتند.

“ما یک فرصت در بازار به مصرف کنندگان با ارائه اصطکاک اجاره ماشین در انزلی، بر روی تقاضا تجربه اجاره لوکس، در حالی که در همان زمان ارائه صاحبان با یک خط لوله به صورت امن و کارآمد قرضی دارایی بیکار خود در حالی که تولید درآمد منفعل به رسمیت شناخته شده – از بین بردن بار است که آنتونی ماروتتا، یکی از بنیانگذاران راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشین، امروز با مالکیت مرتبط است. “از طریق این پلت فرم جدید، ما منتظر ارائه خدمات مشابه استثنایی، نمونه کارها سازگار باشد، و تجربه فوق العاده ای است که مشتریان ما آمده ایم تا بدانند و اعتماد.”

راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشینقصد دارد به گسترش به نیویورک در پاییز 2017 – با برنامه هایی برای گسترش به لس آنجلس، سان فرانسیسکو، اجاره ماشین در مشهد و لاس وگاس بعد از آن، با توجه به شرکت.





:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: